Pages

Tuesday, November 9, 2010

Semakin Besar...

Salam...
Alhamdulillah anak ibu dah semakin besar...pejam celik pejam celik dah 1 tahun 6 bulan pun...tengok tu gambar baru yang ibu amik...bukan main lagi dia berposing..pantang nmpak ibu pegang kamera mula la nk bergambar..pastu sibuk nak tengok semula gambar dia...

Semalam ibu amik keputusan tuk cucuk kat Klinik Kesihatan memandangkan dah cukup 18 bulan kan...harap sangat anak ibu kuat, x menangis n yang paling takut (demam)..time cucuk tu menagis kuat giler...hahahhaha malu la sayang semua orang tengok...ibu tau sakit kan kn cucuk..nnt ayah upah k..sebelum tu nurse ada amik suhu badan sbb klau demam n suhu tgi x leh cucuk...anak ibu bukan reti dok diam...lama lak tu nurse letak kat ketiak..penat ibu tgu..jap jap jatuh...letak balik..sekali tgk jatuh plak..adoiiii..pas habis smua balik rumah..balik tu ok lagi leh main2 n sebelum kuar klinik leh lagi dok babi nurse..ingtkan ok la...pas habis tgk cter dia(astro oasis) badan dh mula panas kit...alamak...jangan la demam sayang...ibu pun bukan larat sangat...nak menyusu je..x pe la bagi je..pastu tertdo dalam kul 9..ingatkan ok..x smapi 1 jam dh mengais nak kan perhatian...nak ibu ribakan dia...ibu x larat la sayang...letih...tp nk buat cmne anak punya pasal gagahkan diri gak...pangku dia tdo..lelap je nk letak atas bantal..sekali menagis lagi..beberapa kali gak la jadi gtu smpai la pagi...mmg x cukup tdo la ibu anak oii...tp x de plak ngantuk semua cuma kepala je pening n pinggang rasa lenguh...huhuhu

Hope anak ibu akan jadi anak yang soleh... Aminn




3 comments:

f a i z a h 's said...

amboiii ensemnya aqiel skrg...sebijik mcm ayah dia...copy paste muka ayah cuma versi putih...hihi... :) mg menjadi anak yg soleh aqiel~!

Cik Shiqa said...

cute n ensom ny aqel ni.. meh nk muah.hehehe

Ibu_Aqiel said...

terima kasih aunty2 semua..ensom la sgt saya nih..merajuk pun kuat dah ni..hahhaha

Post a Comment