Pages

Monday, June 7, 2010

Qada' dan Qadar

Salam..

Semalam kenduri kawin anak buah ibu..bestnya rmai sgt yg dtg..aqiel pun hepi sgt ibu tgk..nk tdo pun payah..at last tertdo atas bahu ibu..syukur la...lelap gak hmpir sejam...lega rasa...

tapi yg x bestnya ada yg dok kata.."ORANG SAMA UMUR NGAN DIA DH LEH BERLARI DAH..DIA X MAU JALAN LAGI..APA NIH" Ibu x marah klau adik bdik ibu yg kata sbb ibu tau depa pun nk tgk anak ibu berjalan tapi klau org luar yg cakap mmg ibu geram sgt2...klau leh jadi HULK dh lama ibu bertukar hijau tau...GRRRRRRR

Statement tu buatkan ibu terasa huhuhu...sedih sgt..ibu faham anak ibu dh mencuba kan...x kan ibu nk paksa anak ibu suruh berjalan kot..."NORMAL KE GNI??" kekadang ayah smpai marah ibu sbb ibu bgtau ayah cam nak tampar je mulut org yg kata anak ibu tapi ayah kata sabar la...lama-lama leh la berjalan

Then ibu istighfar byk2...alhamdulillah cool kit..ibu pekakkan telinga ngan cakap2 orang keliling...cpt belajar ye sayang...tateh n terus tateh k...dh leh jalan nnt anak ibu tunjuk kat semua org...jangan bagi org kecilkan ibu..jgn bagi org cakap anak ibu lembik k...ibu doakan anak ibu cepat berjalan k..amin...

2 comments:

Cik Shiqa said...

sabar akak. insyaallah aqiel pasti boleh.. x mo sedih2 k

Ibu_Aqiel said...

skang dh x sedih dah aniq..sblm masuk 1 thn 2 bln dia dh leh jalan wapun x betul lg heheheh..tp tu kan 1 perkembangan sihat..skang ni plak dh x larat nk ikut dia berjalan..hehehhe

Post a Comment